FFS

Disclaimer

Alhoewel Stichtingen.be, Belgische Federatie van Filantropische Stichtingen vzw alles in het werk stelt om op zijn website alleen volledige en correcte informatie te plaatsen, aanvaardt de Federatie geen aansprakelijkheid voor de correctheid van deze informatie of voor eender welke informatie die als misleidend zou kunnen worden beschouwd. Alle informatie op de website van de vzw is van informatieve aard en wordt louter beschikbaar gesteld ter informatie.

Auteursrechten

Alle teksten, illustraties en andere items op deze website zijn beschermd door de auteursrechten. Behoudens andersluidende wetsbepalingen moet elke reproductie of mededeling aan het publiek, in welke vorm ook, de vooraf en schriftelijke toestemming van de Belgische Federatie van Filantropische Stichtingen vzw krijgen.

Privacy

Persoonlijke informatie, zoals naam, woonplaats, e-mail adres, organisatie, Disclaimer

Auteursrechten

Privacy

Persoonlijke informatie, zoals naam, woonplaats, e-mail adres, organisatie, telefoonnummer, enz. worden uitsluitend op vrijwillige basis geleverd. Deze informatie zal alleen worden gebruikt om vragen en aanvragen om nadere informatie te beantwoorden. De Federatie bezorgt noch verkoopt uw persoonlijke gegevens aan derden, noch geheel, noch gedeeltelijk. Ze zal met betrekking tot deze gegevens optreden in overeenstemming met de Belgische wetgeving op de verwerking van persoonsgegevens.

Links

De website van de Federatie omvat links naar andere internet-websites. De vzw is niet verantwoordelijk voor de inhoud of de privacypraktijken van deze sites.

Links