Agenda

Raad van Bestuur : de eerstvolgende vergadering van de Raad vindt plaats op donderdag 19/12/2019.

Werkgroepen : volgende vergaderingen - enkel voor leden
04/12/2019
(KBS) : 10u00-12u00 : Familiestichtingen geleid door Jean van Caloen de Basseghem.
10/12/2019 (KBS) : 12u00-14u00 (werklunch) : Educatie geleid door France De Kinder.
07/05/2020 (Stichting Charcot) : 10u30-12u30 (gevolgd door een sandwichlunch) : Wetenschappelijk en Medisch onderzoek geleid door Astrid Chardome.

Vergaderingen/Seminaries/Evenementen 2019 - voor leden en op uitnodiging
03/10/2019
(Stichting P&V, Koningsstraat  151, 1210 Brussel) : 11u00-14u00 : Rutger Van Boven, BDO, "De nieuwe wetgeving over de stichtingen : belangrijkste wijzigingen, impact op de statuten en fiscale gevolgen" - Sofie Foets, TADA, "Filantropie in België ten voordele van sociale cohesie"- Olivier Debuyst, 4WINGS Foundation, "Het familiaal filantropisch avontuur van 4WINGS".
Leden : gratis / Niet-leden : 30 € p.p. - Gedetailleerde informatie en inschrijving : zie rubriek Events.
24/09/2019 (Square, Kunstberg,1000 Brussel) :15u00: workshop « Impact Investing : up to the challenge ?» georganiseerd door de Stichting voor Toekomstige Generaties en de Universiteit van Antwerpen in samenwerking met de Belgische Federatie van Filantropische Stichtingen.
02/07/2019 (KBS) : 10u00-12u00 : vergadering "nieuwe studie" voor alle leden.
25/06/2019 (KBS) : 12u00-14u00 : infovergadering voor de "nieuwe" leden 2018-2019.
29/01/2019 (ING Art Center)17u15-20u00 : nieuwjaarsevent voor alle leden : privé-bezoek aan de tentoonstelling "Revolutions : Records and Rebels 1966-1970" gevolgd door een cocktail.

Algemene Vergadering op donderdag 28/03/2019
  9u30 -10u30 : Algemene vergadering (enkel voor leden).
10u30 -12u30 : Event (+ sandwichlunch) : "Filantropie in de huidige samenleving : uitdagingen ?!" met als topsprekers Thomas Leysen (NL) en Virginie Issumo (FR) (voor leden en niet-leden).